StudioMetrecord

StudioMetrecord

فروش فیلمهای آموزشی نایاب مهندسی صدا,میکس,مسترینگ و فروش پلاگین های حرفه ای و غیر قابل دسترس,فروش سینتهای نایاب و ناشناخته و ...

نظرسنجی سایت

با چه نرم افزاری کار می کنید؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 129
  • بازدید دیروز : 260
  • بازدید کل : 395126

⁠ ضبط وکال در فضای بزرگ


⁠ ضبط وکال در فضای بزرگ

⁠ ضبط وکال در فضای بزرگ


اگر به یک فضای بزرگ و تعداد مناسبی از میکروفون ها دسترسی دارید، با دو ابزار ذکر شده می توانید شگفتی های زیادی را خلق کنید. آهنگ Heroes از David bowie، یکی از آهنگ هایی است Tony Visconti در آن از یک میکروفون برای ضبط صدای خواننده و از میکروفون دیگری برای ضبط آمبیانس محیط استفاده کرده است.
روند کار به این شکل است که میکروفون مخصوص صدای خواننده به همان شیوه ضبط در استودیو در مقابل او قرار می گیرد و میکروفون و یا حتی میکروفون های دیگر که به کمک آن ها می توانید آمبیانس محیط را به صورت استریو ضبط کنید، در فاصله ۳ متر و یا بیشتر نسبت به خواننده جای می گیرند. اما طبیعی است که برای دستیابی به بهترین نتیجه لازم است از پری امپلی فایرهای رده بالایی برای میکروفون ها استفاده کنید، تا جزئیات را قبل از ورود به نرم افزار آهنگسازی از دست ندهید.
اما یکی از مهمترین نکاتی که در این نوع از ضبط باید مد نظر قرار دهید این است که به دلیل فاصله میکروفون ها از منبع صوتی حتی کوچک ترین نویزها هم صدایی بسیار بلندتر از خواننده شما خواهند داشت. بنابراین لازم است که از سکوت کامل و عدم وجود سر و صداهای مزاحم، قبل از شروع به ضبط مطمئن شوید، چرا که این ها مواردی هستند که نمی توان در میکس به اصلاح آن ها پرداخت.
اما اگر به فضای مناسب برای تجربه کردن چنین ضبطی دسترسی ندارید، شاید استفاده از پلاگین های مختلف ریورب و دیلی گزینه بسیار راحت تری باشد.

  انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 358

تهران- اتوبان همت - شهرک گلستان - خ هاشم زاده بین اقاقیا و امیرکبیر رازقی پنجم پ 17 ط دوم

فروش فیلمهای آموزشی نایاب مهندسی صدا,میکس,مسترینگ و فروش پلاگین های حرفه ای و غیر قابل دسترس,فروش سینتهای نایاب و ناشناخته و ...

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما